18.11.10

itq, itaq, itak... itaka

itak da je danes deževen dan
itak da sem totalno zjeban
itak da bi rabil ramo za naslonit glavo
itak da bi poslušal muziko, samo se pri enih komadih zlomim
itak da bi rad bil pijan (in zadet, itak)
itak da se bom dal dol. do pozabe. naj gre vse u kurac. če sm že jz tm

in, itak da visim razpet na križu tvoje duše, pa še z glavo navzdol.........

všeč mi je ta beseda, itak, ker ima malo starinski navdih, pa jo je na svetlo izbrskala mobilna telefonija :-)
in je skoraj itaka... skoraj. itak, itaka.
tvoja. moja. mojatvoja. tvojamoja.
(poglej to povezavo, Konstantin Kavafis, Itaka, v več jezikih, tudi ex yu, je, ful mi je lepa)

jaz pa sem zaradi tebe nabavil blekberija, itak, fuck me off (zdaj hočem takega z androidom)
android = avtomat v človeški podobi... da li ti se čini, da sam to ja... ili možda ja sad pričam nekom androidu umjesto tebi, tko bi to znao...

toimoi, voilà

tags: samogovori | intimne izpovedi | o ljubezni | itq, itaq, itak, itaka | kriki in šepetanja | nagejivček
 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco - ampak če je kdo tako v bedu, da si mora tole sposojat, si pa lahko ;-)