25.11.10

dan, ko je nebo pojedlo luno

dan, ko je šlo totalno u kurac vse, česar sem se dotaknil.

itn.
(in tebe ni)

---------------
znesek pod črto je bolečina. double bill.


Rade Šerbedžija, Zaboravi

- v oklepaju -
pjesma je za mene... jer ne mogu zaboraviti-

"...Premagaj to enolično grozo s
prijetnim spominjanjem:
ko sem bil s teboj,
ko te je moja duša
razveseljevala, ko
sem bil to, kar
si želel..."
(Leonard Cohen, Knjiga milosti, 31)

ja, bil sem na koncertu v stožicah: poimenoval sem ga dance me to the end of love.

ps danes zjutraj pa sem šel v nov dan, kakor bi šel na vislice. in tak je bil. in tako spet visim, obešen, med glasbo in poezijo, na spominu. Spominu.

- konec oklepaja -

tags: samogovori | intimne izpovedi | o ljubezni | dan, ko je nebo pojedlo luno | kriki in šepetanja | nagejivček
 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco - ampak če je kdo tako v bedu, da si mora tole sposojat, si pa lahko ;-)