27.1.11

tri gay zgodbe

nikoli se nisva kaj dosti pogovarjala o "biti gay". saj, zakaj bi se pa? seveda si poslušal zgodbe iz moje družinske folklore in tu in tam kaj pripomnil tudi o tem, a si vedno trdil, da je pomembno predvsem, da sem človek. tako kot ti.

seveda se strinjam s teboj. globoko, da se ne bi mogel bolj.

pa vseeno: tri gay zgodbe, tri zgodbe o ljubeznih moških, o moških ljubeznih... ravno prav za zvečer. včasih paše. zakaj so mi všeč? ker se mi zdijo univerzalne: vsakdo mora nekega dne odrasti, vsakdo mora nekega najti sebe. tako to gre.

in tako sem si izbral tri filme z gej vsebino (najprej sem napisal "na gej temo", a sem se nato odločil proti, ker je tema vseh treh občečloveška. kot je občečloveška ljubezen.).

en pesnik, ena pesem, en pianist.


Little Ashes (imdb)

vse tri imam rad, vse tri sem gledal nocoj, vsak od njih me po svoje spominja name. in nate. vsaj čisto malo kaj.


Latter Days, Tuesday 3 a.m. (imdb)

saj mogoče vse gay zgodbe vsaj malo pripovedujejo tudi o meni in tebi. ne, ne o naju. tako divje lepo, nežno, enkratno, samosvojo, neponovljivo zgodbo lahko spiševa samo midva.


Sasha (imdb)

mogoče jo bom jaz enkrat napisal. tebi za... slovo? spomin? skomig z rameni? kdove. mogoče pa kar tako, samo na moj prenosnik, zame, za mojo dušo.

tags: samogovori | intimne izpovedi | o ljubezni | tri zgodbe | gay | Little Ashes | Latter Days | Sasha | podobe melanholije | nagejivček
 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco - ampak če je kdo tako v bedu, da si mora tole sposojat, si pa lahko ;-)